Wahai jiwa-jiwa yang tenang jangan sekali-kali kamu, mencoba jadi tuhan dengan mengadili dan menghakimi..Bahawasa nya kamu memang tak punya daya dan upaya..serta kekuatan untuk menentukan kebenaran yang sejati..Bukankah kita memang tercipta laki-laki dan wanita..Serta suku-suku dan bangsa-bangsa yang pasti berbeda..Bukankah kita harus saling mengenal dan menghormati..Bukan untuk saling bercerai dan berperang angkat senjata..

Tuesday, March 13, 2012

Selamat Tinggal Boss..Tq Very Much



13hb March 2012 adalah farewell dinner buat bos HDE Dept yang akan meninggalkan kami semua,N.Asogan akan mencari green baru buat dirinya...



Susah payah 3tahun bersama adalah 1pembelajaran n skill dpd beliau tok aku..boss yang xbossy,vocal,PR yang bagus,tegas dan byak protect kami anak buah di company..



Kalo nak dihitung tah brapa banyak rokok dia pow..tp xde masalah sbb beliau mmg byk curah ilmu dan bg sokongan bla aku perlukan utk projek...



Farewell dinner mmg 1 yang menyedihkan tapi itulh lumrah mnusia ada pergi dan ada datang..setelah kerja keras dan survivor dlm company tentu dia ade citer2 dia sndiri..



Dia bg kbebasan utk aku make decision n independant adalah bermaksud dia percaya aku boleh buat utk tugas aku..



Sempat salam pada farewell dinner dia beritahu aku mcm politician..hehehe bangga sekejap..lalu aku jawab balik zack ttp zack hahaha..Nway tq bos jaga kami,naikkan gaji kami walaupun bukn dia naikkn tp on his advise to mngmnt..bos tahan saya dulu skg bos pulak nak pergi ahahaha....



Boss selamat berjaya dalam hidup dan kami akan ingat boss..samade aku akan pergi meninggalkan company atau ada lagi waalahualam....Terina kasih boss..shake hand...ade lubang2 kosong tarik saya boss hahaha



Gambar sekitar dinner farewell boss di restoren area marina cove hotel (makan xbpe sdap)hehehe...Bos baru Mr.Dinesh...anyway welcome n lets roll out....



Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Wahai jiwa-jiwa yang tenang jangan sekali-kali kamu, mencoba jadi tuhan dengan mengadili dan menghakimi..Bahawasa nya kamu memang tak punya daya dan upaya..serta kekuatan untuk menentukan kebenaran yang sejati..Bukankah kita memang tercipta laki-laki dan wanita..Serta suku-suku dan bangsa-bangsa yang pasti berbeda..Bukankah kita harus saling mengenal dan menghormati..Bukan untuk saling bercerai dan berperang angkat senjata..