Wahai jiwa-jiwa yang tenang jangan sekali-kali kamu, mencoba jadi tuhan dengan mengadili dan menghakimi..Bahawasa nya kamu memang tak punya daya dan upaya..serta kekuatan untuk menentukan kebenaran yang sejati..Bukankah kita memang tercipta laki-laki dan wanita..Serta suku-suku dan bangsa-bangsa yang pasti berbeda..Bukankah kita harus saling mengenal dan menghormati..Bukan untuk saling bercerai dan berperang angkat senjata..

Sunday, February 19, 2012

Buatmu Mama....Hafalan shalat Delisa....

Tah saja aku up ini video...sb aku.dah tgok citer dia kat astro pasal cinta 1 ibu pada anak2nya dan dalam masa yang sama kasih anak pada ibu....terjadi ketika tsunami datang melanda...entah kisah ni true story ke ape...tapi mmg meleleh air mata gak.r...sesuai tok aku tahu betapa pentingnya mama aku dalam hidup dn mak mertua aku...tak lupa baba aku dan abah aku gak....


Aku rasa korang kena tengok ini cerita...aku up skit video lagu syahdu buat mama aku dan seluruh ibu di dunia....


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Wahai jiwa-jiwa yang tenang jangan sekali-kali kamu, mencoba jadi tuhan dengan mengadili dan menghakimi..Bahawasa nya kamu memang tak punya daya dan upaya..serta kekuatan untuk menentukan kebenaran yang sejati..Bukankah kita memang tercipta laki-laki dan wanita..Serta suku-suku dan bangsa-bangsa yang pasti berbeda..Bukankah kita harus saling mengenal dan menghormati..Bukan untuk saling bercerai dan berperang angkat senjata..