Wahai jiwa-jiwa yang tenang jangan sekali-kali kamu, mencoba jadi tuhan dengan mengadili dan menghakimi..Bahawasa nya kamu memang tak punya daya dan upaya..serta kekuatan untuk menentukan kebenaran yang sejati..Bukankah kita memang tercipta laki-laki dan wanita..Serta suku-suku dan bangsa-bangsa yang pasti berbeda..Bukankah kita harus saling mengenal dan menghormati..Bukan untuk saling bercerai dan berperang angkat senjata..

Sunday, February 19, 2012

Jolie aka My Bro No3

Isnin 6hb Feb 2012,tanda rasminya adik aku jolie menjadi tunang orang..rasanya sekelip mata adik2 aku ni dah jadi orang2 besar...tah berapa banyak terajang dan penampar diaorang kena gan aku..tp tu dulu waktu kecik2 skg dah besar mna ade lagi..dah tua ade otak...hahaha


Alhamdullilah dapat orang kulai atikah namanya..sesedap orangnya pada nama dan familynya yang baik..walaupun post agak lewat,aku xnak lepaskan saat2 indah kehidupan dalam kamus blog hidup aku ni...


Moga Jolie n tikah jadi orang yang lebih memahami n rasa syang dan cinta yang ada batasannya..Ingatlah bukan senang nak senang,dan bukan susah nak susah...


11kereta rombongan agak banyak kot tapi baba n mama tak jangka seramai itu dn dah nama fmily kenalah juga btau...dtg tak dtg lain kira tapi inilah lumrah hidup family kalo kita ingat family pasti ada akan ingat kita juga...


Makanan mak aiii jgn cakap,nak ape roti jala,asm pedas,sume ade tu blum + kat kulai khemah lagi..apa2 pun yang penat mak aku n wifey...yang lain hummmm.....waallah....


Apa2 pun rasa sedih,rasa gembira,trharu,dan mcm2 lagi tengok adik aku dh bertunang..Insyallah rumah baru kita bersanding ye jolie..n tikah...


Buat kak ain n abang ayie..tqvm datang..abg n akak mmg sempoi...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Wahai jiwa-jiwa yang tenang jangan sekali-kali kamu, mencoba jadi tuhan dengan mengadili dan menghakimi..Bahawasa nya kamu memang tak punya daya dan upaya..serta kekuatan untuk menentukan kebenaran yang sejati..Bukankah kita memang tercipta laki-laki dan wanita..Serta suku-suku dan bangsa-bangsa yang pasti berbeda..Bukankah kita harus saling mengenal dan menghormati..Bukan untuk saling bercerai dan berperang angkat senjata..